Cum as putea oare sa emit cateva sute de adeverinte in Word preluand datele din Excel?
Dar daca as vrea sa listez ecusoanele pentru toti participantii la o conferinta, as putea sa fac design-ul in Word si sa preiau datele din Excel?
Daca intrebarile de mai sus ti se par si tie interesante, hai sa le dam un raspuns.
Raspunsul scurt este: folosind Mail Merge. Hai totusi sa dam un raspuns mai cuprinzator. 🙂
Mail Merge
Mail Merge e acea optiune a MS Word care iti permite sa importi date dintr-un fisier Excel.
In concluzie, da, poti emite sute de adeverinte daca ai un template in word si datele in Excel. Idem si pentru situatia cu ecusoanele de la conferinta.
Video
Fiindca imi e mult mai usor sa iti arat decat sa iti scriu despre acest subiect, te invit sa urmaresti acest video.
Evident ca nu ma supar daca imi lasi un like la acest video. 🙂
Daca ai urmarit acest video probabil ca ai vazut si tu ca e mult mai rapid sa fac un template in word si sa preiau datele din Excel, decat sa le introduc manual.
Incearca si tu
Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, incearca si tu, vezi mai jos fisierele pe care am lucrat eu.
Curs online Word
Vrei sa inveti sa lucrezi elegant si rapid in Word? Am o veste buna, am un curs online despre Word pentru tine.
Radu este fondatorul onLearn si autorul majoritatii articolelor de pe acest site. Cand nu scrie sau nu inregistreaza vreun tutorial e in sala de curs sau lucreaza pe proiecte de consultanta ca sa invete lucruri noi.
Ai o intrebare?
Daca ai ajuns pana aici cautand sectiunea de comentarii, sa stii ca aceasta nu exista :). Poti insa ca sa ne pui intrebari in partea de forum a site-ului, te asteptam acolo.
Pingback: Etichete in Word - statice si dinamice - officeninja.ro
Excelent! Eu ma descurcam cu Access dar, mi se pare mult mai simplu cu Mail Merge. Multumesc!
Comentariile sunt închise.