Sari la conținut

Elimina randurile libere in Excel


Cum pot scapa de toate randurile libere dintr-un tabel in Excel fara sa le sterg pe fiecare in parte?

Intrebarea de mai sus apare aproape la fiecare din cursurile pe care le livrez (cel putin o data). Hai sa dam un raspuns in 15 secunde, vezi video-ul de mai jos. 

In cazul in care s-a miscat prea repede imaginea mai sus, sumarizez aici:

  1. Selectezi intreg tabelul
  2. Aplici un filtru (aici recomanda CTRL + L ca sa nu mai bantui dupa optiunea filter – apropo, vezi aici si alte scurtaturi)
  3. Dupa ce ai aplicat filtru, mergi pe orice coloana si selectezi acolo „blanks” (sau necompletate daca ai nenorocul sa ai Excel-ul in Romana)
  4. Selectezi randurile libere (pe toate odata) si apoi le stergi

Si cam atat, acum poti merge afara sa te joci. 🙂

PS

Daca nu ai prea inteles ce am facut mai sus, iti recomand sa arunci un ochi peste articolul despre filtre in Excel. Se vor mai clarifica lucrurile dupa ce faci asta. Sau poate reusesc sa te bag si mai rau in ceata.

 


.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *