In acest articol vreau sa iti arat cateva moduri verificate prin care poti pierde timpul in Excel. De ce? E simplu, e important sa parem ocupati si stresati la locul de munca si Excel-ul ne poate ajuta la asta, nu? Hai sa vedem.
5 moduri
Cam despre asta vorbesc in video, uite ce vreau sa faci ca sa pierzi timpul cu succes:
- Vezi duplicate prin sortare manuala si nu conditional formatting sau countif
- Separa coloane folosind copy paste si nu cu text to columns
- Rescrie textul manual si nu folosind Flash Fill
- Fa sumarizari cu filtre si nu folosind un Pivot
- Fa legaturi intre tabele cu CTRL + F
Nu vrei sa (mai) pierzi vremea?
Daca simti ca esti sub nivelul marii in ceea ce priveste Excel-ul si ai vrea sa nu ramai acolo, cred ca te pot ajuta.
Dar, vreau doar sa stii ca si eu am invatat Excel-ul in timp, lucrurile despre care fac misto in video le-am facut si eu la un moment dat. E normal sa fim pierduti in spatiu cand ne intalnim cu Excel-ul, ideea e sa nu ramanem acolo.
Daca vrei sa te imprietenesti cu Excel-ul, uite ce iti sugerez:
- Aboneaza-te la lista mea de email – ca sa te tin la curent cu ceea ce face Excel-ul
- Urmareste-ma pe YouTube – vei gasi acolo toate video-urile
- Cumpara cursul online (MS Excel Extended) – daca vrei o abordare structurata in invatarea Excel-ului
Ce ai adauga?
Sunt sigur ca ai si tu exemplele tale in ceea ce inseamna pierdutul timpului. Nu le tine doar pentru tine, spune-ne si noua – te astept in zona de comentarii.