Ai fost si tu pe acolo, intalniri saptamanale care tin 2-3 ore, discutam multe lucruri, zicem ca facem multe si apoi … uitam. 🙂
Nu ar fi fain daca ar exista o aplicatie care sa te ajute sa iti clarifici ce ai de facut, dar care sa fluidizeze si comunicarea?
Ei bine, exista, si se numeste Asana – stiu, numele nu e cel mai reusit.
Aplicatie management de proiect
Da, Asana este o aplicatie care te poate ajuta sa duci proiectele inainte. Nu, Asana nu este MS Project si e mai putin folosita pentru proiecte unde ai nevoie de raportari foarte complexe.
Si, nu, Asana nu iti genereaza diagrame gantt, cel putin nu deocamdata.
Eu o vad utila pentru proiecte mai mici unde vrei ca gradul de birocratie sa fie minim.
Review
Am dat record si m-am plimbat putin prin aceasta aplicatie, vezi in video-ul de mai jos pe ce butoane trebuie sa apesi.
Radu, dar tu pentru ce o folosesti?
Pentru asta:
- Lucrul cu echipe de voluntari
- Urmarirea de ansamblu a proiectelor de recrutare
- Urmarirea statusului ofertelor
- Calendarul articolelor pentru officeninja.ro si excelninja.ro
Si probabil ca vor mai veni si alte exemple in perioada urmatoare.
Basecamp si Asana
Am scris in urma cu mai multe luni un articol si despre Basecamp. Am gasit multe asemanari, cu mentiunea ca Asana arata putin mai bine din punct de vedere al design-ului si iti permite sa creezi mai multe proiecte fara sa te loveasca in cap cu facturierul. 🙂
Basecamp in schimb iti permite sa incarci fisiere intr-un mod putin mai organizat, are chat inclus si posibilitatea de a edita mesajele.
Concluzia mea e ca ambele sunt ok, daca vrei ceva gratuit probabil ca vei merge pe Asana, iar daca vrei sa platesti, probabil ca vei constata ca pachetul premium de la Asana are un pret destul de piperat inspre deosebire de Basecamp.
Tu ce folosesti
Tu ce folosesti pentru management de proiect? Spune-mi si mie in zona de comentarii.
Radu este fondatorul onLearn si autorul majoritatii articolelor de pe acest site. Cand nu scrie sau nu inregistreaza vreun tutorial e in sala de curs sau lucreaza pe proiecte de consultanta ca sa invete lucruri noi.
Eu unul folosesc Todoist (personal) si Trello (pentru o echipa). Prezentarea ta mi-a schimbat un pic optica fata de asana.
Si eu folosesc personal todoist. 😉
Comentariile sunt închise.