Sari la conținut

Evidenta facturi in Excel

  • Excel

In acest articol vreau sa iti dau un instrument pe care l-am folsit si eu in ultimele 10 luni, un centralizator de facturi emise de mine.

Model evidenta facturi 0

Dar Radu, de ce ai nevoie de asa ceva?

In momentul de fata, in munca pe care o fac, ofer mai multe tipuri de servicii, facturate de pe mai multe entitati juridice. O parte dintre facturi le emit din mini-programul de facturare pe care il gasesti si pe acest site, iar o alta parte din programe de genul facturis sau smartbill.

Aveam nevoie de un raport care sa imi arate o imagine de ansamblu, de asta am facut acest model de evidenta facturi.

Introducerea datelor

Informatiile despre facturi le introducem intr-un tabel, dupa cum se vede mai jos.

Model evidenta facturi 1Rapoarte

Pe baza informatiilor din tabel Excel-ul ne ajuta sa general mai multe rapoarte automate folosind Pivot Table. Si daca tot facem cateva pivot-uri, am facut si cateva grafice, vezi imagini mai jos.

Incasari pe luna

Model evidenta facturi 2

Incasari pe client

Model evidenta facturi 3

Daca ai o imagine mai bogata decat a mea, lucru care nu e foarte dificil, sigur poti sa te gandesti si la alte tipuri de rapoarte.

Download

Descarca gratuit acest fisier (impreuna cu multe altele) accesand pachetul Fisiere onLearn. Le-am grupat pe toate intr-un singur loc sa fie mai usor de accesat. Vezi butonul de mai jos.

Te intereseaza si un program de facturare?

Poti incerca modelul pe care il am eu pe site, sau daca vrei ceva mai complex, Facturis.ro.

Ai o intrebare?

Daca ai ajuns pana aici cautand sectiunea de comentarii, sa stii ca aceasta nu exista :). Poti insa ca sa ne pui intrebari in partea de forum a site-ului, te asteptam acolo.

12 comentarii la „Evidenta facturi in Excel”

  1. folosesc programul tau de facturare si iti multumesc foarte mult.
    as avea o rugamimte, daca ma poti ajuta, lucrez in tmplarie, si mi-am facut in excel o lista de cumparaturi pentru necesarul de material pentru un client client, problema este cand am 2 sau 3 clienti. as vrea daca se poate, sa am de ex 3 liste de cumparaturi fiecare fisier xcel, si sa fie un al patrulea care sa le centralizeze adica cum: fiecare lista are alt fel de materiale una are mai multe rubrici alta mai putine, care produs se gaseste in toate sa imi arate numa unu si suma totala iar restul unul sub altul.
    daca dorest tit trimit prog facut de mine ca sa vezi cum arata lista mea de cumparaturi.
    mersi mult.

  2. salut!
    la deschidere imi apare acest mesaj :
    ” office has detected a problem with this file.Editing it may harm your computer.”
    te rog sa imi spui de ce se intampla asta si daca totul este ok. folosesc un microsoft excel 2010 pe windows 7.
    multumesc !

      1. Cu scuzele de rigoare daca din mesajul meu s-a inteles altceva,dar nu a vrut sa fie o insinuare ci doar faptul ca nu pot edita . Nu mi se da voie sa modific nimic.Deci nu il pot folosi. Poate este vorba de vre’o setare ceva.In factura luata tot de aici pot face orice modificare.

  3. Pingback: Model incasari si plati Excel | | excelninja.ro

Comentariile sunt închise.