In acest articol vreau sa iti dau un instrument pe care l-am folsit si eu in ultimele 10 luni, un centralizator de facturi emise de mine.
Dar Radu, de ce ai nevoie de asa ceva?
In momentul de fata, in munca pe care o fac, ofer mai multe tipuri de servicii, facturate de pe mai multe entitati juridice. O parte dintre facturi le emit din mini-programul de facturare pe care il gasesti si pe acest site, iar o alta parte din programe de genul facturis sau smartbill.
Aveam nevoie de un raport care sa imi arate o imagine de ansamblu, de asta am facut acest model de evidenta facturi.
Introducerea datelor
Informatiile despre facturi le introducem intr-un tabel, dupa cum se vede mai jos.
Rapoarte
Pe baza informatiilor din tabel Excel-ul ne ajuta sa general mai multe rapoarte automate folosind Pivot Table. Si daca tot facem cateva pivot-uri, am facut si cateva grafice, vezi imagini mai jos.
Incasari pe luna
Incasari pe client
Daca ai o imagine mai bogata decat a mea, lucru care nu e foarte dificil, sigur poti sa te gandesti si la alte tipuri de rapoarte.
Download
Descarca gratuit acest fisier (impreuna cu multe altele) accesand pachetul Fisiere onLearn. Le-am grupat pe toate intr-un singur loc sa fie mai usor de accesat. Vezi butonul de mai jos.
Te intereseaza si un program de facturare?
Poti incerca modelul pe care il am eu pe site, sau daca vrei ceva mai complex, Facturis.ro.
Radu este fondatorul onLearn si autorul majoritatii articolelor de pe acest site. Cand nu scrie sau nu inregistreaza vreun tutorial e in sala de curs sau lucreaza pe proiecte de consultanta ca sa invete lucruri noi.
Ai o intrebare?
Daca ai ajuns pana aici cautand sectiunea de comentarii, sa stii ca aceasta nu exista :). Poti insa ca sa ne pui intrebari in partea de forum a site-ului, te asteptam acolo.
folosesc programul tau de facturare si iti multumesc foarte mult.
as avea o rugamimte, daca ma poti ajuta, lucrez in tmplarie, si mi-am facut in excel o lista de cumparaturi pentru necesarul de material pentru un client client, problema este cand am 2 sau 3 clienti. as vrea daca se poate, sa am de ex 3 liste de cumparaturi fiecare fisier xcel, si sa fie un al patrulea care sa le centralizeze adica cum: fiecare lista are alt fel de materiale una are mai multe rubrici alta mai putine, care produs se gaseste in toate sa imi arate numa unu si suma totala iar restul unul sub altul.
daca dorest tit trimit prog facut de mine ca sa vezi cum arata lista mea de cumparaturi.
mersi mult.
Scrie-mi te rog pe pagina de contact, si continuam discutia pe email
te pot ajuta si eu, daca doresti. trimite-mi fisierele pe florinsm79@gmail.com
Mersi Florin
cum pot descarca centralizatorul de facturi?
Ai acolo un camp unde iti poti trece adresa de email si il vei primi pe email. Daca folosesti AdBlock e posibil ca sa nu vezi acel camp.
multumesc!
salut!
la deschidere imi apare acest mesaj :
” office has detected a problem with this file.Editing it may harm your computer.”
te rog sa imi spui de ce se intampla asta si daca totul este ok. folosesc un microsoft excel 2010 pe windows 7.
multumesc !
Ciudat …
A mai patit cineva asta?
Nu cred ca am visuri sau chestii de genul asta …
Cu scuzele de rigoare daca din mesajul meu s-a inteles altceva,dar nu a vrut sa fie o insinuare ci doar faptul ca nu pot edita . Nu mi se da voie sa modific nimic.Deci nu il pot folosi. Poate este vorba de vre’o setare ceva.In factura luata tot de aici pot face orice modificare.
Probabil ca fisierul e in protected mode din cauza faptului ca e descarcat de pe internet, incearca sa dai enable editing
Pingback: Model incasari si plati Excel | | excelninja.ro
Comentariile sunt închise.