Atunci cand creezi un nou document, Excel atribuie automat numele autorului folosind informatiile contului tau de utilizator. Daca editezi un fisier creat de altcineva sau vrei pur si simplu sa elimini numele autorului din motive de confidentialitate, poti sterge sau inlocui autorul unui document Excel cel putin prin 2 metode.
- Cea mai uzuala metoda, din Excel, sectiunea File.
Deschide fișierul Excel in care vrei să elimini autorul.
- Selecteaza File și mergi la sectiunea Info.
- In partea dreaptă, langa campul Author , click dreapta pe nume și selecteaza Remove Person.
- Poti introduce un alt nume de autor sau lasa campul liber.
- Ultimul pas – salveaza fisierul.
2. Din proprietatile fisierului Excel
Fara sa deschidem, facem click dreapta pe fisierul Excel si selectam Properties.
- Mergi la tab-ul Details.
- In partea de jos, apasa pe Remove Properties and Personal Information.
- Alege Remove the following properties from this file și bifeaza Author.
- Confirma cu OK.
Et, Voila!
PS: Te lasam pe tine sa o descoperi pe a treia! 😉
Om de HR, cu 10 ani de experienta in companii romanesti si multinationale, preocupata de eficientizarea proceselor din organizatii. Cand nu cauta raspunsuri despre viata, impartaseste sfaturi practice, sabloane utile si trucuri care iti pot economisi timp si energie.
Ai o intrebare?
Daca ai ajuns pana aici cautand sectiunea de comentarii, sa stii ca aceasta nu exista :). Poti insa ca sa ne pui intrebari in partea de forum a site-ului, te asteptam acolo.