Cum ar fi ca data viitoare cand scrii o tara sau un oras intr-un tabel, Excel-ul sa stie ca vorbesti despre tari si orase si sa iti pregateasca informatii de genul populatie, rata mortalitatii, etc?
Ar fi fain, nu?
Sigur trebuie sa inventezi ceva Macro-uri pentru asta …
Nu, nu e nevoie, lucrurile sunt mult mai simple, hai sa vorbim despre „Excel 365 Data Types”.
Din cand in cand
Fac putin zoom out, ca sa intelegi cum am ajuns la tema asta. Eram la birou vinerea trecuta si parca nicicum nu se lipea munca de mine.
Asa ca, daca tot vremea de afara nu imi permitea sa merg cu bicicleta, am zis ca intru pe blog-urile Microsoft ca sa vad ce se mai coace ca si functionalitati ale Excel-ului.
Nu pot spune ca m-a dat ceva pe spate, pana cand am dat peste:
Date geografice in Excel
Pe scurt, e genul de facilitate pe care vreau sa o mai vad in Excel. Iti transforma o coloana simpla de text intr-o librarie de informatii. Te las sa vezi mai multe in video-ul de mai jos.
Merge pe Office 365
Daca ai deschis si tu Excel 2003 si ai vazut ca butonul lipseste, sa stii ca e normal. Optiunea asta o gasim in Office 365, adica acea versiune a MS Office pe care o platesti ca si abonament anual.
Nu doar atat, dar la momentul in care scriu acest articol, am putut sa accesez acest feature doar daca intru in Office insider program.
Intrebari
Daca ai o intrebare despre ce am facut eu in video, te astept in zona de comentarii de aici sau de pe canalul meu de YouTube.
Radu este fondatorul onLearn si autorul majoritatii articolelor de pe acest site. Cand nu scrie sau nu inregistreaza vreun tutorial e in sala de curs sau lucreaza pe proiecte de consultanta ca sa invete lucruri noi.
Ai o intrebare?
Daca ai ajuns pana aici cautand sectiunea de comentarii, sa stii ca aceasta nu exista :). Poti insa ca sa ne pui intrebari in partea de forum a site-ului, te asteptam acolo.
Pingback: Actiuni (bursa) in Excel | excelninja.ro
Comentariile sunt închise.